Cliqueu aquí per obrir l’acta complerta
Hi ha previst el següent ordre del dia, comunicat prèviament a tots els assistents.
Comença l’assemblea a les 19:10 h.
Queda aprovada l’acta anterior.
Salut i Educació Emocional.
L’Oriol i el Javier del SEER, juntament amb el Miguel Ángel, expliquen què és el servei i quin és el mètode de treball, que defineixen com a vivencial.
És un servei que dona suport emocional i seguiment de les diferents situacions que l’alumnat es poden trobar a l’Institut.
Actualment treballen amb els mestres i començaran a treballar amb els alumnes. També poden treballar amb els pares i les famílies de forma privada.
La tresorera presenta el tancament de l’any anterior i el pressupost del curs actual.
Hi ha un 10 % d’impagats de l’any anterior. És un tema que es posa sobre la taula per intentar treballar millor. Cal crear un correu electrònic per a Tresoreria perquè ho gestioni.
Es comenta que, si algú té temps, es podria mirar de canviar el compte bancari de l’AFA a alguna altra entitat que no cobri tantes comissions com la Caixa. Queda pendent que algú pugui dedicar-s’hi.
Es resolen dubtes sobre la gestió de la nova pàgina web, que es crearà de manera que sigui fàcil de mantenir des de la Comissió de Comunicació i que ens doni una millor imatge i versatilitat.
Sobre la dotació de biblioteca, es pregunta si també es fa algun tipus de dinamització a més de comprar els llibres. Des de l’Institut ja hi ha una Comissió de Biblioteca que hi treballa, però encara tenen pocs mitjans materials.
Quotes AFA 9.550
Comissió d’Obres 300
Comissió de Menjador 300
Comissió d’Extraescolars 300
Comissió de Barri 300
Comissió de Comunicació 1.300
Comissió de Festes 1.500
Material informàtic AFA 1.500
Dotació biblioteca 1.000
SEER 3.000
EXIT 950
Despeses bancàries 200
Total despeses 10.650
S’aprova el pressupost sense cap vot en contra i amb una abstenció.
Es presenten i s’aproven els càrrecs de junta. L’únic càrrec que es canvia és la Secretaria, que deixa José Ángel Calle. La resta de càrrecs es renoven automàticament perquè no es presenten altres candidats.
Presidenta: Alícia Polo
Vicepresident: Agustí Ortiz
Secretària: M. Inés Perez
Tresorera: Begoña Navarro
Cal buscar una nova empresa per gestionar el menjador a partir de l’any que ve. A la Comissió només hi ha una persona i li cal ajuda. Es farà una crida als grups de whatsapp per buscar algú més per a la Comissió.
Demanen col·laboració puntual per organitzar les festes, que porten molta feina. Es farà una crida als grups de whatsapp.
La idea és repetir accions com la Jornada de Portes Endins de l’any passat.
Actualment hi ha dues persones. Cal més gent per gestionar-ho, ja que cal organitzar les activitats constantment.
Aquest any es volen començar a organitzar extraescolars per a pares.
Des de la Comissió s’organitza la participació a la Cursa de la Dona que es fa cada any.
Es proposa fer un espai de crida d’ajuda al web per a ajudes puntuals a l’AFA.
Es presenta una persona nova per a la Comissió de Comunicació.
Es fa el seguiment del nou edifici i l’estat del barracons.
El nou edifici està previst que s’acabi al mes de març. El trasllat es farà a l’estiu per començar al nou edifici el curs proper.
No hi ha intervencions.
S’aixeca la sessió.